مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 23:122022-07-06اقتصادي

آلودگی هوا ادارات و بانک های استان مرکزی را به تعطیلی کشاند


وضعیت خطرناک هوای استان مرکزی ادارات، بانک ها و مراکز غیرخدمات رسان را در روز پنجشنبه 16 تیرماه جاری برای دومین روز متوالی به تعطیلی کشاند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، بر اساس مصوبه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا  وضعیت خطرناک هوای استان مرکزی ادارات، بانک ها و مراکز غیرخدمات رسان را در روز پنجشنبه 16 تیرماه جاری برای دومین روز متوالی به تعطیلی کشاند.

  بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا با توجه به وضعیت فعلی ریزگردها و روند افزایشی فعلی و علی رغم امکان بهبود موقتی وضعیت هوا در صبح فردا ( پنجشنبه) و با توجه به پیش بینی هواشناسی به جهت  شدت آلودگی فعلی و در جهت اطمینان سلامت شهروندان، 16 تیرماه جاری ادارات، بانک ها، مهدهای کودک، مدارس و دانشگاههای استان مرکزی و آموزشگاه های بخش خصوصی و دولتی تعطیل شود.

بر اساس تصمیم این کارگروه همچنین دستگاه های خدمات رسان، امدادی و شیفت کاری در فردا ( پنجشنبه) به فعالیت خود ادامه می دهند.

  ممنوعیت مسابقات ورزشی و ممنوعیت فعالیت های عمرانی تولید کننده گرد و غبار، توصیه به محدودیت استفاده افراد از وسایل تک سرنشین و  توصیه به خود مراقبتی تمام افراد و عدم حضور در اماکن غیر سرپوشیده، ممنوعیت اقدامات منجر به افزایش آلودگی هوا از قبیل آتش زدن برگ های درختان، توصیه بر کاهش حضور ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوا ادارات و بانک های استان مرکزی را به تعطیلی کشاند

آلودگی هوا ادارات و بانک های استان مرکزی را به تعطیلی کشاند