موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 22:222022-07-06سياسي

امروز نیازمند یک راهبرد جامع برای مقابله با ساختارهای فسادزا هستیم


معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور گفت: فساد دارای پیچیدگی و ابعاد مختلفی است اما بحث ما فساد مالی و اداری است که پیامدهای سهمگینی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، غلام عباس ترکی معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور امشب در نشست علمی تخصصی بررسی ساختارهای فسادزا و فرآیندهای کشف و مقابله با آن در مشهد گفت: فساد دارای پیچیدگی و ابعاد مختلفی است اما بحث ما فساد مالی و اداری است که پیامدهای سنگینی دارد.

ترکی اظهار کرد: انحطاط ارزش های اخلاقی، کاهش اعتماد عمومی، سایش و فرسایش سرمایه های اجتماعی، بی انگیزگی و کاهش رقابت و همینطور کاهش اثر بخشی فعالیت های حاکمیتو بخشی از پیامدهای فساد در ساختار کشور است.

وی ادامه داد: پیچیدگی و پنهان بودن، فقدان بزه دیده خاص، ورود ضرر های هنگفت به اموال عمومی و ارتباط مستقیم با موضوع امنیت جامعه از ویژگی های فساد با تاکید بر موضوع مالی و اداری است.

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور گفت: از منظر قرآن، امنیت ابعاد مختلفی دارد که امنیت دنیوی و اخروی را در بردارد و براساس آیات قرآن، شرط رسیدن ما به امنیت در دنیا و آخرت، ایمان و آلوده نکردن آن به ظلم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز نیازمند یک راهبرد جامع برای مقابله با ساختارهای فسادزا هستیم

امروز نیازمند یک راهبرد جامع برای مقابله با ساختارهای فسادزا هستیم