مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 21:472022-07-06ورزشي

تعیین تکلیف اراضی میدان تیر قدیم ارتش پس از سال ها بلاتکلیفی


معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز از تصویب طرح تفصیلی میدان تیر قدیم ارتش در کمیسیون ماده 5 استان و تعیین تکلیف این اراضی پس از سال ها بلاتکلیفی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمد عزتی امشب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: اراضی میدان تیر قدیم ارتش واقع در بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی (کمربندی میانی) و حوزه شهرداری منطقه 3 تبریز، سال ها بصورت بلاتکلیف رها شده و موجب آلودگی بصری و ایجاد برخی معضلات شهری و اجتماعی در این منطقه شده بود، بر همین اساس، تعیین تکلیف این اراضی و ساماندهی آن از سال های گذشته در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته و طرح های پیشنهادی مختلفی برای احیا و بازنگری آن مطرح شده بود و حتی برخی اقدامات زیربنایی از جمله احداث خیابان و جدول کشی در آن صورت گرفت اما به دلایل مختلف و بروز برخی مسائل و مشکلات، پیشرفتی در روند اجرای آن حاصل نشد.

وی افزود: سرانجام پس از بررسی های فنی و تخصصی توسط کارشناسان حوزه شهرسازی و معماری و رفع ایرادات و نواقص طرح پیشنهادی، کلیات طرح بازنگری میدان تیر قدیم ارتش در آخرین جلسه کمیسیون ماده 5 استان در سال جاری به تصویب رسید.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز در تشریح جزییات این طرح گفت: برابر نقشه مطروحه و نوع کاربری های مندرج آن، در این پروژه سعی شده که سهم شهرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف اراضی میدان تیر قدیم ارتش پس از سال ها بلاتکلیفی

تعیین تکلیف اراضی میدان تیر قدیم ارتش پس از سال ها بلاتکلیفی