مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 21:172022-07-06سياسي

تکذیب خبر رد مصوبه مربوط به طرح صیانت در مجمع تشخیص مصلحت نظام


از ساعاتی پیش مطلبی مبنی بر رد مصوبه مجلس درباره طرح صیانت در مجمع تشخیص مصلحت نظام در فضای مجازی منتشر شده که روابط عمومی مجلس این خبر را تکذییب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، از ساعاتی پیش مطلبی در فضای مجازی و رسانه ای کشور مبنی بر رد مصوبه مجلس درباره طرح صیانت در مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر شده که  روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه ای ضمن تکذیب این خبر رسانه ها را به انتشار اخبار صحیح در باره مصوبات و طرح های مجلس دعوت کرد.

روابط عمومی مجلس همچنین آمادگی خود را برای ارائه مشورت و اطلاعات فنی لازم به رسانه ها درباره موضوعات مهم اعلام کرد.

در متن اطلاعیه روابط عمومی مجلس شورای اسلامی همچنین تاکید شده است: در خصوص این مطلب خلاف واقع، ذکر چند نکته الزامی است: اول اینکه؛ در بدنه همین خبر منتشر شده در فضای مجازی هیچ اشاره ای به طرح صیانت نشده که نشان دهنده غلط بودن تیتر و عدم ارتباط آن با طرح موسوم به صیانت است .

دوم اینکه؛ تا کنون به صورت رسمی اعلام نشده است که چنین مصوبه ای در مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام شده است یا خیر و حتی در صورت صحت این خبر؛ مصوبه ای که ادعا شده در مجمع تشخیص مصلحت نظام رد شده، ارتباطی به طرح صیانت ندارد بلکه طرح اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری است که مرتبط به نظار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب خبر رد مصوبه مربوط به طرح صیانت در مجمع تشخیص مصلحت نظام

تکذیب خبر رد مصوبه مربوط به طرح صیانت در مجمع تشخیص مصلحت نظام