مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 20:472022-07-06سياسي

قلعه گبری آستان حضرت عبدالعظیم(ع) به موزه تبدیل می شود


با نظر مساعد تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع)، مقرر شد تا آستان نسبت به انتقال سوله های خود از قلعه گبری و تبدیل این بنا به یک موزه اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی خضریان نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست صمیمی رییس و دیگر اعضای مجمع نمایندگان استان تهران و فرماندار شهرستان ری با حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسکر، تولیت آستان مطهر و مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اظهار داشت: در ابتدای این دیدار حجت الاسلام قاضی عسکر ضمن ارایه برنامه ها و اقدامات انجام شده در مدت کوتاه مسئولیتشان، به بیان برخی مشکلات و مسایل مرتبط با حرم مطهر و همچنین شهر ری پرداختند و انتظارات خود از نمایندگان مجلس در جهت عمران، آبادی و توسعه فعالیت های فرهنگی را بیان کردند.

وی با اشاره به سخنان تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع) مبنی بر نحوه مدیریتی حجت الاسلام قاضی عسکر در عدم بهره مندی از هرگونه تشریفات اعم از محافظ، راننده و ارتباط مستمر با مردم، ابراز امیدواری کرد که این سبک مدیریتی بتواند زمینه تقویت ظرفیت معنوی و معرفتی آستان مطهر را فراهم کند.

خضریان در ادامه با اشاره به اعلام آمادگی مجلس یازدهم در جهت کمک به مسایل دینی، فرهنگی و مذهبی افزود: در این نشست ضمن تاکید بر ضرورت توجه بیشتر تولیت مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلعه گبری آستان حضرت عبدالعظیم(ع) به موزه تبدیل می شود

قلعه گبری آستان حضرت عبدالعظیم(ع) به موزه تبدیل می شود