مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 20:422022-07-06بين الملل

ادعای پوشالی حقوق بشر آمریکایی به روایت نهادهای بین المللی


تحریم های آمریکا علیه روسیه، جهان را به سمت بحران و فاجعه غذایی پیش خواهد برد قیمت محصولات غذایی به سرعت رشد می کند، نهادهای بین المللی هم به این مسئله هشدار می د هند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی آمریکا، این هفته را حقوق بشر آمریکایی نامیده است که به گواه تاریخ همه تحریم هایی که در در گوشه و کنار جهان امروزه می بینیم سرمنشا آن این کشور است، آمریکا با تحریم های گسترده ای که در جهان پیاده کرده به دنبال منافع خود است در عین حال شدید ترین نقض حقوق بشری را هم ایجاد کرده است، تحریم های این کشور در جهان انسان ها را از دسترسی به حداقل امکانات نیز محروم کرده، بحران غذایی، تورم، و نیز انواع مشکلات مالی کمترین چیزی است که تحریم های آمریکا جهان را با آن مواجه کرده است.

پایگاه خبری آسیا تایمز در گزارشی نوشته است: تحریم های آمریکا علیه روسیه، جهان را به سمت بحران و فاجعه غذایی پیش خواهد برد، در حالی که همین الان 800 میلیون نفر در جهان از ناامنی شدید غذایی رنج می برند قیمت محصولات غذایی به سرعت رشد می کند.

دبیر کل سازمان ملل متحد هم این فاجعه غذایی را بدین گونه به تصویر کشیده که این واقعیت است تا زمانی که تولیدات کشاوری روسیه و اوکراین و نیز کود شیمیایی روسیه و بلاروس به بازارهای جهانی بر نگردد راهکار واقعی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای پوشالی حقوق بشر آمریکایی به روایت نهادهای بین المللی

ادعای پوشالی حقوق بشر آمریکایی به روایت نهادهای بین المللی