مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 20:422022-07-06سياسي

قم میزبان نخستین رویداد ملی هجرت اشتغال آفرینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سعید فراهانی فرد پیش از ظهر امروز در نشست خبری اولین رویداد ملی هجرت اشتغال آفرینی که در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه قم برگزار شد، - معاون پژوهشی دانشگاه قم، از برگزاری نخستین رویداد ملی هجرت اشتغال آفرینی با حضور 600 جوان خلاق از سراسر کشور در دانشگاه قم خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سعید فراهانی فرد پیش از ظهر امروز در نشست خبری اولین رویداد ملی هجرت اشتغال آفرینی که در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه قم برگزار شد، عنوان کرد: علت اینکه شهر قم برای میزبانی رویداد انتخاب شد این است که علاوه بر مرور مهارت های لازم برای اشتغال آفرینی با فرهنگ زیارت و شهر قم نیز آشنا شوند که در این راستا برنامه های متنوعی تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت زمینه سازی کارآفرینی، گفت: زمینه سازی و فعالیت برای کارآفرینی و اشتغالزایی به فرموده رهبر معظم انقلاب یک عبادت است و همه دست اندرکاران این رویداد ملی در این عبادت بلاشک سهیم هستند.

معاون پژوهشی دانشگاه قم مطرح کرد: دانشگاه قم در بخش های مختلف معاونت پژوهشی و فناوری جهت گیری شده و در بحث های اقتصاد دانش بنیان و توسعه شرکت های دانش بنیانی فعالیت خود را آغاز کرده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم میزبان نخستین رویداد ملی هجرت اشتغال آفرینی

قم میزبان نخستین رویداد ملی هجرت اشتغال آفرینی