مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 19:022022-07-06سياسي

پروژه حقوق بشر علیه ایران یک پروژه انگلیسی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کاظم غریب آبادی در نشست تخصصی حقوق بشر با رابطین ستاد حقوق بشر در دادگستری های کل سراسر کشور که امروز (چهارشنبه) به صورت وبیناری برگزار شد، - معاون امور بین الملل قوه قضاییه با بیان این که ایران قربانی نقض حقوق بشر از سوی کشورهای غربی و آمریکاست، گفت: پروژه حقوق بشر علیه ایران یک پروژه انگلیسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کاظم غریب آبادی در نشست تخصصی حقوق بشر با رابطین ستاد حقوق بشر در دادگستری های کل سراسر کشور که امروز (چهارشنبه) به صورت وبیناری برگزار شد، گفت: تعامل مناسب و حرفه ای میان ستاد حقوق بشر و دادگستری های استان های کشور برقرار است.

معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به اینکه حقوق بشر تبدیل به ابزاری در دست کشور های غربی و آمریکا برای سوءاستفاده شده، افزود: رابطه جمهوری اسلامی ایران با حقوق بشر یک رابطه ردی و انکاری نیست؛ ایران معتقد به حقوق بشر است چرا که پدیده حقوق بشر، پدیده مقدسی است که ریشه در ادیان الهی و بویژه دین مبین اسلام دارد.

وی در ادامه گفت: حقوق بشر به عنوان پدیده نوین بعد از جنگ جهانی دوم شکل گرفت؛ کشور های غربی بعد از کشتن ده ها میلیون انسان بی گناه به این نتیجه رسیدند که بشر حقوقی دارد و به دنبال اسناد سازی، ابزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه حقوق بشر علیه ایران یک پروژه انگلیسی است

پروژه حقوق بشر علیه ایران یک پروژه انگلیسی است