مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 18:472022-07-06سياسي

وضعیت بد حجاب و عفاف در کردستان بیانگر ضعف دستگاه های فرهنگی است


متاسفانه صحنه هایی در محیط های شهری می بینیم که با کشورهای اروپایی تفاوتی ندارد و با اعتقادشان در تضاد است و این بیانگر ضعف مسئولین دستگاه های فرهنگی استان در زمینه عفاف و حجاب است.

- فرمانده سپاه کردستان صبح امروز در کارگروه حجاب و عفاف که با حضور نماینده ادارات در سالن فرماندهی سپاه بیت المقدس کردستان برگزار شد ضمن انتقاد از کم کاری دستگاه های فرهنگی در عدم حضورشان در جلسه عفاف و حجاب اظهار داشت: گزارش نویسی دردی از جامعه ما دوا نمی کند و باید به سمت اصل موضوع یعنی فرهنگ برگردیم.

فرمانده سپاه کردستان گفت: چرا مسئولین فرهنگی ما باید در این چنین جلسات مهمی به خاطر هر بهانه ای حضور نداشته باشند، این اصلا قابل قبول و پذیرفته نیست و حتما در جلسه ریاست جمهوری به این مطلب اشاره خواهیم کرد که مدیران استانی ما دغدغه کار ندارند.

وی گفت: متاسفانه صحنه هایی در محیط های شهری می بینیم که با کشورهای اروپایی تفاوتی ندارد و با  اعتقادشان در تضاد است و این بیانگر ضعف مسئولین دستگاه های فرهنگی استان در زمینه عفاف و حجاب است.

سردار حسینی تاکید کرد: هر دستگاه باید در طول سال برنامه داشته باشد چرا که 2 درصد از اعتبارات هر دستگاه مربوط به بخش فرهنگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بد حجاب و عفاف در کردستان بیانگر ضعف دستگاه های فرهنگی است

وضعیت بد حجاب و عفاف در کردستان بیانگر ضعف دستگاه های فرهنگی است