مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 18:372022-07-06سياسي

برگزاری تجمع بزرگ بانوان تمدن ساز در همدان


تجمع بزرگ بانوان تمدن ساز در همدان برگزار می شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی عصر امروز در نشست قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان همدان اظهار کرد: به مناسبت هفته عفاف و حجاب تجمع بزرگ بانوان تمدن ساز 21 تیرماه در پیاده راه بوعلی و برنامه های فرهنگی متنوع با موضوع عفاف و حجاب در دیگر نقاط شهرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به ضرورت پرهیز از اقدامات جزیره ای و صرفا انتقاد کردن در حوزه عفاف و حجاب افزود: همه فعالان و مدعیان دغدغه مند در زمینه عفاف و حجاب باید با هم افزایی، همدلی و همکاری به دنبال ترویج عفاف و حجاب و اقدامات فرهنگی به منظور کاهش بدحجابی باشند.

فرماندار همدان تصریح کرد: هدف نهایی قرارگاه عفاف و حجاب طبق آیین نامه ابلاغ شده سالم سازی فضای جامعه و در این قرارگاه چارچوب کار، اعضا، کمیته ها، شرح وظایف، راهبردها و اهداف مشخص شده است.

وی افزود: تاریخ اسلام گویای بسیاری از واقعیت ها و فقه غنی ما پاسخگوی نیازهای فکری فرهنگی جامعه است و نباید اجازه دهیم بنیان های اخلاقی خانواده ها با نفوذ فرهنگی دشمن دچار اضمحلال شود.

محمدی توصیه به رعایت عفاف و حجاب را از جمله نکات برجسته و مشترک در وصیت نامه شهدا دانست و اظهار کرد: اسیر روزمرگی و چارچوب های اداری نشویم و با همفکری در زمینه فرهنگی هر چه به جامعه در این ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تجمع بزرگ بانوان تمدن ساز در همدان

برگزاری تجمع بزرگ بانوان تمدن ساز در همدان