موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 18:322022-07-06سياسي

وضعیت پوشش اینترنت در روستاهای استان قزوین بهبود پیدا کرده است


نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: در آغاز فعالیت مجلس یازدهم «قزوین» به جهت ضعف در پوشش اینترنت دومین استان از آخر بود که ظرف 2 سال با تعاملاتی که صورت گرفت بنا شد بیش از 105 روستا پوشش اینترنت پیدا کنند که از این میزان تا الان 60 درصد محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه محمدبیگی در آیین بهره برداری از فاز نخست پروژه مشارکتی توسعه فیبر نوری که ظهر امروز در سالن مفاخر شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری ها با عمق مشکلات مردم بیشتر در ارتباط هستند و هرچه بهتر عمل کنند نشاط اجتماعی بیشتری را به دنبال دارد.

  وی افزود: مجلس سعی کرده در کنار ارائه خدمات در حوزه های دیگر، به دنبال توسعه فعالیت ها در بخش فناوری ارتباطات و اطلاعات است.

 محمد بیگی خاطر نشان کرد: مجلس قانون مدیریت یکپارچه داده ها را تصویب کرد، مرجعی که برای فراهم کردن زیر ساخت قانونی فرایندهایی است که امروز از آن به عنوان فیبر نوری یاد می شود، موضوعی که به دنبال آن تحول عظیمی در دسترسی به شبکه های اجتماعی و بین المللی ایجاد می شود.

 وی اضافه کرد: با تصویب قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، در کمتر از 2 هفته، مجوزها در بستر فضای مجازی شکل می گیرد که پیش از این حداقل یک سال طول می کشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت پوشش اینترنت در روستاهای استان قزوین بهبود پیدا کرده است

وضعیت پوشش اینترنت در روستاهای استان قزوین بهبود پیدا کرده است