مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 18:172022-07-06سياسي

یادمان برادران شهید باکری در ارومیه احداث می شود


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی، با اعلام خبر احداث یادمان برادران شهید باکری در ارومیه گفت:یادمان ها الهام بخش آموزه های ایثار و شهادت هستند که مفاهیم عمیقی از فلسفه جهاد و شهادت را به نسل جوان و آیندگان منتقل می کند تا آنان ضمن ارزش .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه حسین سپهری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی، احداث یادمان شهدا را رمز ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت عنوان نمود و اظهار داشت: یادمانها الهام بخش آموزه های ایثار و شهادت هستند که مفاهیم عمیقی از فلسفه جهاد و شهادت را به نسل جوان و آیندگان منتقل می کند تا آنان ضمن ارزش نهادن به استقلال و امنیت موجود درکشور قدردان خون شهداء باشند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریری استان، برادران شهید باکری را علمداران مقاومت، ایثار و شهادت در دیار آذربایجان نام برد و افزود: ضروری است با احداث یادمان برای این شهیدان والامقام، بستر لازم برای آشنایی نسل جوان و نسل های آتی با سیره شهداء را فراهم نمود که متاسفانه در این زمینه در استان کوتاهی شده است.

  حسین سپهری با بیان اینکه دفاع مقدس جلوه هایی آشکار از ارزش های ملی و مذهبی است، گفت: دلاورمردان و مردم قهرمان استان آذربایجان غربی در دفاع مقدس شکوهی از پایداری و ایثار را در نظام جمهوری اسلامی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادمان برادران شهید باکری در ارومیه احداث می شود

یادمان برادران شهید باکری در ارومیه احداث می شود