مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 17:572022-07-06سياسي

آغاز اجرای طرح مدرسه تابستانی نشاط تعالی در شرکت واحد اتوبوسرانی


آیین افتتاحیه طرح مدرسه تابستانی نشاط، ویژه فرزندان کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در باغ موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، آیین افتتاحیه طرح مدرسه تابستانی نشاط، ویژه فرزندان کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با حضور مدیرعامل، فرمانده مقاومت بسیج شهدای شرکت واحد و جمعی از مدیران، در باغ موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

بهرام نکاحی با بیان اینکه ارتقای سطح روحی و نشاط در کارکنان و فرزندان شان، قطعا موجب بهبود و افزایش سطح خدمات رسانی شرکت واحد می شود، گفت: امیدواریم این اقدامات بتواند در بهبود کیفیت خدمات و رضایتمندی شهروندان موثر واقع شود.

وی با تاکید بر اجرای طرح های فرهنگی بر اساس سیاست های کلان شهردار محترم و اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران، گفت: از همکارانم در حوزه مقاومت بسیج شرکت و دیگر دست اندرکاران برای اجرای این طرح تشکر می کنم.

گفتنی است؛ طرح مدرسه تابستانی نشاط تعالی به مدت 5 هفته در قالب اردوهای سیاحتی، زیارتی و با اجرای برنامه های متنوع تفریحی، فرهنگی، آموزشی و تربیتی برای فرزندان کارکنان شرکت واحد برگزار می شود.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای طرح مدرسه تابستانی نشاط تعالی در شرکت واحد اتوبوسرانی

آغاز اجرای طرح مدرسه تابستانی نشاط تعالی در شرکت واحد اتوبوسرانی