مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 16:322022-07-06ورزشي

استخر حرفه ای جدید دانشگاه تهران طی 6 ماه آینده به بهره برداری می‎ رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در مراسم تقدیر از مقام آوران دانشگاه تهران در مسابقات انتخابی پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور، - رییس دانشگاه تهران گفت: قول می دهم ظرف 6 ماه آینده یک استخر حرفه ای در سایت مرکزی دانشگاه تهران که کار عملیاتی آن شروع شده است، به بهره برداری برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در مراسم تقدیر از مقام آوران دانشگاه تهران در مسابقات انتخابی پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور، گفت: همواره حمایت از فعالیت های ورزشی و ورزشکاران در دانشگاه تهران، بویژه ورزشکارانی که به صورت حرفه ای تلاش می کنند و نماد غرور دانشگاه تهران هستند، جزو اولویت های اصلی ماست و چه از نظر مالی و چه از نظر معنوی و پشتیبانی های مورد نیاز باید به گونه ای عمل کنیم که رضایت شان فراهم شود.

رییس دانشگاه تهران افزود: هر چند توجه به ورزش از جهت حفظ سلامتی یک امر مهم و بدیهی است، اما موضوع ورزش در دانشگاه تهران فراتر از بحث سلامت جسمی است.

ما از طریق ورزش دانشگاهی به دنبال توسعه فرهنگ سازمانی در دانشگاه هستیم و این امر ناظر بر موضوعی است که در علم مدیریت از آن تحت عنوان رفتار شهروندی سازمانی یاد می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخر حرفه ای جدید دانشگاه تهران طی 6 ماه آینده به بهره برداری می‎ رسد

استخر حرفه ای جدید دانشگاه تهران طی 6 ماه آینده به بهره برداری می‎ رسد