مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 16:272022-07-06سياسي

اعتبار و ریل راه آهن اردبیل تأمین می شود/ تلاش برای تکمیل 78 کیلومتر از بزرگراه سرچم


نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که پیگیری راه آهن اردبیل، پروازهای فرودگاه و بزرگراه سرچم از اولویت های نمایندگان و مسؤولان استان اردبیل است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی نیکزاد عصر امروز در نشست بررسی آخرین وضعیت پروژه راه آهن اردبیل، بزرگراه سرچم و پروژه های شهری اردبیل که با حضور استاندار اردبیل و معاونان وزیر راه وشهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر 110 کیلومتر از راه آهن اردبیل - میانه ریل گذاری شده و برای تکمیل و سرعت بخشی به اجرای این مسیر ریلی 175 کیلومتری، چندین اقدام لازم است.

وی افزود: از جمله این اقدامات، پیگیری و جذب 200میلیارد تومان از بانک رفاه به صورت ماده 56 که 90میلیارد تومان آن نیز جذب و به حساب شرکت زیرساخت واریز شده است.

زیرسازی راه آهن اردبیل تا پایان آبان ماه تکمیل می شود نایب رییس مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: جذب اعتبار باقی مانده از 300میلیارد تومان مبلغ مصوب سفر رییس جمهور نیز از دیگر اقداماتی است که در این راستا مورد پیگیری قرار می گیرد و بر اساس قول شرکت زیرساخت، زیرسازی راه آهن اردبیل - میانه تا پایان آبان ماه به صورت کامل انجام می شود.

نیکزاد تصریح کرد: بر اساس قول مدیرعامل راه آهن کشور، 3هزار تن ریل به راه آهن اردبیل اختصاص می یابد و 7هزار تن ریل دیگر با مبلغ 320میلیارد تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار و ریل راه آهن اردبیل تأمین می شود/ تلاش برای تکمیل 78 کیلومتر از بزرگراه سرچم

اعتبار و ریل راه آهن اردبیل تأمین می شود/ تلاش برای تکمیل 78 کیلومتر از بزرگراه سرچم