مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 16:072022-07-06سياسي

رییس کمیسیون صنایع مجلس: 65 درصد قوانین مربوط به تولید اجرا نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، مصطفی طاهری رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در در نشست فعالان اقتصادی اظهار کرد: یکی از مشکلات کمیسیون صنایع و معادن نبود سند توسعه صنعتی است که باعث می شود چشم انداز و نقشه راه واحدی برای توسعه نداشته باشیم.

وی افزود: این سند با همکاری دولت و مجلس تا پایان تابستان آماده می شود و پس از آن بهتر می توان در زمینه توسعه صنعتی قوانین را اصلاح یا تصویب کرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مشکلات حوزه صنعت و معدن تعداد زیاد قوانین است که بخش عمده آنها نیز اجرا نمی شوند، ضمن اینکه 65 درصد قوانین مربوط به تولید اجرایی نشد.

طاهری عنوان کرد: یکی از برنامه های مجلس نسخ بخش زیادی از این قوانین بیهوده با یک قانون است که جلوی سوء استفاده را بگیرد.

وی همچنین با اشاره به افزایش قیمت سیمان گفت: افزایش قیمت سیمان در سال گذشته به دلیل قطعی گسترده برق بود که خوشبختانه این روند را در سال جاری کمتر شاهد بودیم و قیمت سیمان کاهش خواهد داشت.

جبار کیانی پور رییس اتاق بازرگانی یاسوج در ادامه اظهار کرد: برخی قوانین که در دهه های گذشته برای استفاده عادلانه از منابع ملی تدوین شده بود در حال حاضر کارایی لازم را ندارند و به مانعی برای توسعه استان تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیسیون صنایع مجلس: 65 درصد قوانین مربوط به تولید اجرا نمی شود

رییس کمیسیون صنایع مجلس: 65 درصد قوانین مربوط به تولید اجرا نمی شود