مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 14:422022-07-06دانش

آتش نشانی تهران: از سال 93 نتوانستیم رشته مهندسی حریق را وارد دفترچه کنکور کنیم


سازمان آتش نشانی با همکاری دانشگاه خواجه نصیر توانست دوره ای را به صورت آزاد برگزار کند اما جای این رشته در کشور ما خالی است و ما همچنان پیگیر تحقق این موضوع هستیم.

- سازمان آتش نشانی با همکاری دانشگاه خواجه نصیر توانست دوره ای را به صورت آزاد برگزار کند اما جای این رشته در کشور ما خالی است و ما همچنان پیگیر تحقق این موضوع هستیم.

معاون حفاظت و پیشگیری از حریق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران پیگیری برای ورود رشته مهندسی حریق در دفترچه کنکور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا کامران عبدولی در نشستی که درباره پنجمین همایش بین المللی آتش نشانی در نمایشگاه بوستان گفت وگو برگزار شد، در محورهای این همایش گفت: جا انداختن موضوع فرهنگ ایمنی در میان جوامع نیازمند استمرار و تلاش مداوم است و امری است که در کوتاه مدت اجرایی نخواهد شد.

وی ادامه داد: ایجاد فرهنگ ایمنی در جامعه بسیار مهم است و باید به آن توجه شود.

ما در حوزه مهندسی حریق در گذشته استانداردهای مناسبی نداشتیم اما در این سال ها بسیاری از مسائل آیین نامه ای بومی سازی شده و ما برای آن برنامه داریم تا بتوانیم جلوی حادثه و حریق را در ساختمان ها بگیریم و در صورت رخ دادن آن جلوی گسترش و خسارات بیشتر را بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانی تهران: از سال 93 نتوانستیم رشته مهندسی حریق را وارد دفترچه کنکور کنیم

آتش نشانی تهران: از سال 93 نتوانستیم رشته مهندسی حریق را وارد دفترچه کنکور کنیم