مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 14:072022-07-06سياسي

تلاش نیروهای مسلح در راستای امنیت پایدار


فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: نیروهای مسلح با اقتدار کامل و اشراف اطلاعاتی و انسجام و وحدت در جهت امنیت پایدار در حال تلاش هستند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار کرمی در مراسم تکریم و معارفه دادستان نظامی سیستان و بلوچستان در سالن اجتماات قرارگاه قدس، اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران فقط نیروی نظامی صرف نیستند بلکه دارای اندیشه هستند و اندیشه های الهی است رسالتشان اجرای فرمان الهی است و برابر پیشبرد اهداف اسلام عزیز تلاش می کنند.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: امروز جبهه حق به سرعت در حال پیشرفت است و جبهه باطل با تمام توان برای مقابله با جبهه حق به میدان آمد ه است.

در جبهه حق چند موضوع مهم است، پافشاری بر آرمان های اسلام عزیز،قوی نمودن اراده ها،انسجام وحدت و برادری،شناخت دقیق از نیرنگ های دشمن و ایجاد امید و نشاط در جامعه اسلامی وی در ادامه از زحمات علیرضا موسایی دادستان نظامی سابق استان بابت حضور میدانی در پاسگاه ها و پایگاه ها و تلاش ایشان برای  پیشگیری از وقوع جرم قدردانی کرد.

در پایان از این مراسم از خدمات دو ساله قاضی علیرضا موسای تقدیر و طی حکمی از سوی ریاست قوه قضاییه قاضی حسینعلی میر به عنوان دادستان نظامی سیستان و بلوچستان معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش نیروهای مسلح در راستای امنیت پایدار

تلاش نیروهای مسلح در راستای امنیت پایدار