مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 14:022022-07-06سياسي

نقش مهم پزشکی قانونی در تحقق عدالت/ سخت بودن جذب نیرو در پزشکی قانونی


رییس کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر نقش مهم پزشکی قانونی در کمک به قوه قضاییه برای اجرای عدالت افزود: قوه قضاییه برای انجام ماموریت های خود در مسیر تحقق عدالت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان که با حضور معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشکی قانونی کشور  برگزار شد، با تاکید بر اهمیت پزشکی قانونی در اجرا و تحقق عدالت اظهار کرد: بر اساس همین اهمیت است که در سند تحول قوه قضاییه به سازمان پزشکی قانونی توجه خاص شده است.

رییس کل دادگستری استان زنجان بر ضرورت توجه به ایجاد انگیزه در بین کارکنان پزشکی قانونی و همچنین جذب گفت: لازمه انجام وظایف و عمل به رسالت در این سازمان ایجاد انگیزه است.

وی با تاکید بر نقش مهم پزشکی قانونی در کمک به قوه قضاییه برای اجرای عدالت افزود: قوه قضاییه برای انجام ماموریت های خود در مسیر تحقق عدالت، نیازمند ابزارهایی از جمله تخصص پزشکی قانونی است.

اظهار نظر کارشناسی پزشکی قانونی در قضاوت فصل الخطاب است همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان نیز دراین آیین به اهمیت و جایگاه پزشکی قانونی اشاره کرد و گفت: کارکنان پزشکی قانون در این استان با همه کمبودها و مشکلاتی که هست، در راستای عمل به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم پزشکی قانونی در تحقق عدالت/ سخت بودن جذب نیرو در پزشکی قانونی

نقش مهم پزشکی قانونی در تحقق عدالت/ سخت بودن جذب نیرو در پزشکی قانونی