مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 13:272022-07-06حوادث

کشف انبار تجهیزات استخراج ارز دیجیتال قاچاق در قرچک


فرمانده انتظامی شرق استان تهران از انهدام باند واردکننده دستگاه های پاور استخراج ارز دیجیتال و کشف 300 دستگاه پاور به ارزش تقریبی 15 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرچک با اشراف اطلاعاتی و اقدامات گسترده خود از فعالیت غیرقانونی افرادی مبنی بر خرید و فروش تجهیزات دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان مطلع شدند.

وی گفت: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعات، شناسایی محل نگهداری تجهیزات و سپس هماهنگی با مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام شده و در بازرسی از آن انبار، 300 دستگاه پاور دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به دستگیری 3 متهم در این پرونده افزود: ارزش ریالی تجهیزات کشف شده طبق نظر کارشناسان 15 میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: پاور یا PSU بخش مهمی از ماینرهاست که در آن جریان برق شهری وارد شده و بعد از تغییر ولتاژ به بخش های دیگر ماینر فرستاده می شود.

انتهای پیام/67037


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار تجهیزات استخراج ارز دیجیتال قاچاق در قرچک

کشف انبار تجهیزات استخراج ارز دیجیتال قاچاق در قرچک