مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 12:522022-07-06سياسي

آیت الله جنتی: جوانان در همه ایّام از مضامین دعای عرفه بهره ببرند


دبیر شورای نگهبان به جوانان توصیه کرد که به خواندن دعای عرفه در روز عرفه اکتفا نکنند و در ایام دیگر نیز از معارف موجود در آن بهره ببرند.

- به گزارش  خبرگزاری فارس، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان امروز چهارشنبه (15 تیر) در جلسه این شورا با اشاره به فرارسیدن ایام شهادت امام باقر (ع) ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن شهادت آن حضرت، به ویژگی های شخصیتی ایشان اشاره کرد و گفت: امام باقر(ع) به مدت 19 سال امامت کردند؛ در دورانی که آموزه های دین اسلام از طریق ترویج احادیث جعلی فراوان تحریف شده بود، ایشان با نقل روایات صحیح به مبارزه با این تحریف خطرناک پرداختند.

وی با بیان اینکه با وجود سختگیری بنی امیه، آوازه علم حضرت امام محمد باقر(ع) از سرزمین حجاز فراتر رفته بود و علما از اقصی نقاط جهان برای دیدن آن حضرت به مدینه می رفتند، خاطرنشان کرد: امید به آینده و فراهم آوردن زمینه برای گسترش مفاهیم دینی توسط ائمه بعدی در سیره امام محمد باقر(ع) کاملا متجلی است.

آیت الله جنتی با اشاره به اینکه امام باقر(ع)، دانشمندان برجسته ای را در رشته های گوناگون معارف چون فقه، حدیث، تفسیر و دیگر شاخه های علوم اسلامی تربیت کردند، افزود: آن حضرت این اقدامات مهم و اساسی را با سازماندهی شاگردان در قالب وکیل و نایب انجام دادند و حتی در منابع معتبر ذکر شده که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله جنتی: جوانان در همه ایّام از مضامین دعای عرفه بهره ببرند

آیت الله جنتی: جوانان در همه ایّام از مضامین دعای عرفه بهره ببرند