مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 12:222022-07-06پزشكي

لزوم فعالیت فرهنگی برای اهدای عضو


مدیر عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان با تاکید طاقت فرسا بودن مشکلات دیالیز برای بیماران کلیوی و خانواده آن ها گفت: باید در بخش فرهنگی اهدای عضو بیشتر فعالیت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا طهماسبی مدیر عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان گردهمایی مدیران انجمن های خیریه حمایت از بیماران کلیوی کشور که در سالن همایش اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد، عنوان گردهمایی برگزارشده را یاران همدل دانست و اظهار کرد: این انجمن طی چهار دهه گذشته همدل و همراه با بیماران کلیوی در صدد ارائه کمک به آنها بوده است.

محمدرضا طهماسبی با بیان اینکه بیماری نباید انتهای راه تلقی شود، گفت: بیماری آغاز قدردانی نسبت به نعمت سلامت محسوب می شود.

وی با بیان اینکه آمار بیماران مبتلا به بیماری کلیوی نسبت به گذشته افزایش یافته است، گفت: این مهم در مقوله پیوند کلیه هم عیان است از این رو باید اقدامات حوزه پیشگیری بیش از بیش در دستور کار قرار گیرد.

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان به افزایش قابل توجه هزینه های درمانی و دارویی و از همه مهم  عمل پیوند بیماران کلیوی اشاره و تصریح کرد: این افزایش هزینه ها همراهی بیش از پیش خیران را نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم فعالیت فرهنگی برای اهدای عضو

لزوم فعالیت فرهنگی برای اهدای عضو