مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 12:222022-07-06بين الملل

پزشکان رژیم صهیونیستی؛ شکنجه گرانِ سفید


یک نهاد حقوق بشری اعلام کرد، به دلیل اقدامات غیرانسانی برخی پزشکان صهیونیست از جمله همکاری با «شین بت» در شکنجه، شکایتی به اتحادیه جهانی پزشکان ارائه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جمعیت پزشکان حامی حقوق بشر اعلام کرد، شکایتی علیه اتحادیه پزشکان رژیم صهیونیستی به اتحادیه جهانی پزشکان ارائه کرده است.

بر اساس گزارش عرب 48 ، جمعیت مذکور علت این اقدام را ثبت دهها مورد نقض حقوق بشر بیماران فلسطینی هنگام دریافت خدمات پزشکی، آزار و اذیت تیم های پزشکی فلسطینی هنگام انجام وظیفه، مشارکت پزشکان رژیم صهیونیستی در شکنجه و امثال آن اعلام کرده است.

این جمعیت تأکید کرد که اتحادیه پزشکان رژیم صهیونیستی نه تنها از حق فلسطینی ها در بهداشت حوزه سلامت حمایت نکرده بلکه با سازمان هایی که این حق را نقض می کرده اند، حمایت کرده و اینها در تعارض با اخلاق پزشکی است.

در ادامه این گزارش آمده، اتحادیه پزشکان نه تنها به رهنمودهای جمعیت پزشکان حامی حقوق بشر توجهی نکرده بلکه آنها را با سیاست های اسراییلی توجیه کرده است.

در شکایت مذکور عنوان شده: بر اساس برآوردهای میدانی جمع آوری شده، نتیجه می گیریم که اتحادیه پزشکان اسراییل در این شکست های اخلاقی و نقض آشکار حقوق بشر شریک است و حتی در برخی موارد، حمایت آشکار از آن داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکان رژیم صهیونیستی؛ شکنجه گرانِ سفید

پزشکان رژیم صهیونیستی؛ شکنجه گرانِ سفید