مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 12:072022-07-06پزشكي

اقدامات حمایتی خیران، نافی مسؤولیت دولت نیست


مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری زنجان گفت: هرچند خیران اقدامات قابل توجهی برای حمایت از بیماران انجام می دهند ولی این اقدامات نافی مسؤولیت دولت نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حسین نجفی ظهر امروز در جلسه مدیران انجمن کلیوی کشور با بیان اینکه بر اساس ارزیابی های انجام شده عامل 80 درصد از بیماری بیماری ها مربوط به سبک زندگی ما ایرانی ها است، اظهار کرد: مطالعه یادداشت های جهانگردان ایرانی و خارجی بیانگر تغییرات روی داده در سبک زندگی ایرانیان بعد از دوران پهلوی است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه طب به صورت کلی پیشگیری را بهتر از درمان در همه امور می داند، افزود: همه برنامه ریزی ها و سیاست گذاری ها در امور سلامت هم باید منتج به طراحی یک سبک زندگی سلامت محور بر اساس آنچه که در سنت ما ایرانی ها آمده، باشد.

وی به رواج فرهنگ همدلی در بین ایرانی ها در قالب برنامه های مختلف اشاره و تصریح کرد: باید از این ظرفیت برای ترویج سبک زندگی سلامت محور استفاده بهینه شود.

نجفی با اذعان به مشکلات بیماران خاص با توجه به مشکلات اقتصادی و تحریم افزود: هرچند خیران اقدامات قابل توجهی برای حمایت از بیماران انجام می دهند ولی این اقدامات نافی مسؤولیت دولت نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات حمایتی خیران، نافی مسؤولیت دولت نیست

اقدامات حمایتی خیران، نافی مسؤولیت دولت نیست