مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 12:072022-07-06اجتماعي

اعلام ممنوعیت های ترافیکی تعطیلات آخرهفته


تردد انواع موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر امروز، 15 تیرماه تا ساعت 6 صبح روز دوشنبه بیستم تیرماه از محور های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ممنوعیت ها و محدودیت های ترافیکی تعطیلات پایان هفته و عیدقربان در جاده های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی، درباره محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی تعطیلات آخر هفته و همچنین تعطیلی عید قربان در کشور گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی یک سری محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی را از صبح امروز، چهارشنبه 15 تیر، در جاده های کشور اعمال کرده که این روند تا روز دوشنبه 20 تیرماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: بر این اساس تردد انواع موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر امروز، 15 تیرماه تا ساعت 6 صبح روز دوشنبه بیستم تیرماه از محور های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

البته تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره محدودیت های تردد برای خودرو های سواری اظهارکرد: در محور چالوس، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام ممنوعیت های ترافیکی تعطیلات آخرهفته

اعلام ممنوعیت های ترافیکی تعطیلات آخرهفته