مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 11:222022-07-06سياسي

یک تشکل دانشجویی: رویکردهای معاونت فرهنگی دانشگاه پزشکی دانشگاه شهیدبهشتی شفاف شود


انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهیدبهشتی در نامه ای از رییس این دانشگاه خواست رویکردهای کلی معاونت فرهنگی دانشگاه درباره بهره گیری از افکار و تجارب مجموعه های دانشجویی در تصمیمات و برنامه ها را شفاف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، انجمن اسلامی دانشجویان 1348 دانشگاه شهیدبهشتی در نامه ای خطاب به زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به بیان مطالبه خود در مورد تدوین برنامه جامع و شفاف برای فعالیت های فرهنگی دانشگاه پرداخت.

این نامه به شرح زیر است: استاد ارجمند جناب آقای دکتر زالی رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سلام علیکم احتراما به استحضار میرساند نظر به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر فعالیت های فرهنگی در زمینه ی فرهنگ راه صحیح این است که برنامه ریزی کنیم، هدایت کنیم، کمک کنیم به رویش های خوب، و جلوی ضربه ها و حملات و مانند اینها را بگیریم؛ یعنی هم آفند، هم پدآفند.

برنامه اخیر معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه بر خود لازم دانستیم نکاتی را در این خصوص خدمتتان عارض شویم.

باتوجه به  گذشت شش ماه از روی کار آمدن تیم جدید معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه ، شفافیت و هدفمندی برنامه های فرهنگی یکی از دغدغه های جدی دانشجویان و جریان های دانشجویی می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک تشکل دانشجویی: رویکردهای معاونت فرهنگی دانشگاه پزشکی دانشگاه شهیدبهشتی شفاف شود

یک تشکل دانشجویی: رویکردهای معاونت فرهنگی دانشگاه پزشکی دانشگاه شهیدبهشتی شفاف شود