مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 10:472022-07-06پزشكي

افزایش موارد بستری مبتلایان به کرونا در ساوه


سرپرست معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی ساوه با بیان اینکه طی روزهای اخیر موارد سرپایی مبتلا به کرونا افزایش داشته است، از بستری شدن چند نفر به علت این بیماری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه مجتبی ذکایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش موارد بستری ناشی از بیماری کرونا در بیمارستان های شهرستان گفت: با توجه به عدم رعایت پروتکل ها و عدم تزریق دُز سوم و چهارم، این روزها شاهد افزایش موارد ابتلا و بستری در بیمارستان هستیم.

وی افزود: همشهریان ساوجی به منظور جلوگیری از افزایش موارد ابتلا و بستری نسبت به تزریق دُز چهارم اقدام کنند و کسانی که دُز سوم واکسن خود را دریافت نکرده اند نیز می توانند نسبت به تزریق دُز سوم اقدام کنند.

سرپرست معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی ساوه از آمادگی مراکز و پایگاه های بهداشتی جهت خدمت رسانی در تزریق دُز سوم و چهارم خبر داد و گفت: در این مراکز نوع واکسن تزریقی ترجیحا می تواند مشابه واکسن های دُز قبلی باشد و در حال حاضر اغلب واکسن های مورد تایید در مراکز و پایگاه های بهداشتی در سطح شهرستان ساوه موجود می باشد.

ذکایی همچنین بر ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم تأکید کرد و گفت: استفاده از ماسک در فضاهای سرپوشیده در کنار تزریق واکسن دز سوم و چهارم کمک شایانی در کاهش موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش موارد بستری مبتلایان به کرونا در ساوه

افزایش موارد بستری مبتلایان به کرونا در ساوه