مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 10:372022-07-06سياسي

سردار کوثری: متوسلیان خستگی ناپذیر بود/ حاج احمد در مریوان قلب ها را تسخیر کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در تفت، سردار محمد اسماعلیل کوثری، از رزمندگان دفاع مقدس در مراسم یادواره شهید حاج احمد متوسلیان شهر تفت استان یزد، اظهار کرد: در عملیات بیت المقدس که دشمن در اوج قدرت خود بود، حاج احمد متوسلیان به عنوان یک جوان 28 ساله به خوبی عملیات را فرماندهی کرد که منجر به پیروزی شد.

وی افزود: حاج احمد متوسلیان قبل از انقلاب 6 تا 7 ماه در زندان های ساواک بود و پس از پیروزی انقلاب و فرمان امام راحل برای تشکیل سپاه پاسداران به عضویت آن درآمد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که متوسلیان خستگی ناپذیر بود به تشریح نقش آفرینی وی در عملیات های مختلف پرداخت و گفت: در مریوان مدیریت جنگ سخت بود ولی متوسلیان با تسخیر قلب مردم به نوعی مدیریت کرد که افراد بومی اسلحه به دست گرفته و به مرور زمان مریوان را آزاد کردند.

  کوثری تصریح کرد: پس از بازگشت متوسلیان از حج، وی فرمانده تیپ محمد رسول الله شد که طی مدت 43 روز تیپ را تشکیل داد و عملیات فتح المبین را به خوبی فرماندهی کرد که طی آن 2 هزار و 500 کیلومتر مربع از شمال خوزستان آزاد و 20 هزار اسیر و مقدار زیادی تجهیزات به غنمیت گرفته شد.

وی به موفقیت حاج احمد متوسلیان در عملیات بیت المقدس پرداخت و گفت: زمانی که نیروها نا امید شده بودند متوسلیان خود اسلحه به دست گرفت و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار کوثری: متوسلیان خستگی ناپذیر بود/ حاج احمد در مریوان قلب ها را تسخیر کرد

سردار کوثری: متوسلیان خستگی ناپذیر بود/ حاج احمد در مریوان قلب ها را تسخیر کرد