مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 10:322022-07-06اقتصادي

محدودیتی برای پرداخت وام مقاوم سازی منازل روستاهای مرزی گلستان نداریم


در راستای تثبیت و ماندگاری مردم روستاهای مرزنشین با هدف امنیت پایدار در منطقه، هیچگونه محدودیتی در پرداخت تسهیلات بانکی برای مقاوم سازی و نوسازی واحدهای مسکونی روستایی نوار مرزی وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، سیدمحمد حسینی امروز در جمع دهیاران شرق گلستان اظهار کرد: مطالبات 70 درصد مردم روستاهای گلستان در سفر رییس جمهور به استان اجرای طرح هادی در قالب آسفالت پیاده روها و مسیر روستا بود.

وی تصریح کرد: در سال 1400 دولت بالغ بر 56 میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی در شهرستان گنبدکاووس تخصیص داده است.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خاطرنشان کرد: در بودجه سال 1400 مبلغ 3 هزار و 100 میلیارد تومان برای بازسازی و اجرای طرح های هادی روستایی در کشور به بنیاد مسکن تخصیص داده شده که به محض تخصیص سهم استان گلستان، آن را به صورت عادلانه در سطح روستاها توزیع خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در سال های گذشته طرح بازنگری 37 روستای شهرستان گنبدکاووس انجام شده و 90 روستای دیگر نیاز به بازنگری دارد، از این تعداد طرح بازنگری 23 روستا در سال گذشته با تخصیص اعتبارات شهرستان در حال انجام بوده و با قول هایی که فرمانداری شهرستان داده امسال نیز طرح بازنگری 20 روستای دیگر انجام می شود که با انجام این 20 روستا طرح بازنگری طرح هادی حدود 50 درصد روستاها پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیتی برای پرداخت وام مقاوم سازی منازل روستاهای مرزی گلستان نداریم

محدودیتی برای پرداخت وام مقاوم سازی منازل روستاهای مرزی گلستان نداریم