مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 10:322022-07-06سياسي

ایجاد تعامل مدیریت شهری با شهروندان در نمایشگاه توانمندی مدیریت شهری


معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در خصوص نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران گفت: این نمایشگاه فرصتی است تا مدیریت شهری دستاوردها و برنامه های خود را با شهروندان به اشتراک بگذارد تا تعامل بهتر و بیشتری بین مردم و شهرداری شکل بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، حسین نظری در خصوص حضور مناطق 22 گانه در نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران گفت: دستاوردهای مناطق شهرداری تهران در زمینه فنی و عمرانی، فرهنگی، گردشگری، فناوری و .

در این نمایشگاه ارائه شده است.

  وی با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذار یکی از اهداف این نمایشگاه است که مورد توجه مناطق 22 گانه نیز قرار گرفته است، افزود: در این نمایشگاه از طرح پروژه باغ گلاریس در منطقه 5 رونمایی و از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای اجرایی شدن این پروژه دعوت به همکاری و همراهی شد.

  معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در خصوص اهم دستاوردهای مناطق 22 گانه در نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران گفت: منطقه 9 با طرحی در راستای هوشمندسازی مدیریت شهری و استفاده از فناوری های نوین، منطقه 6 با سامانه شبیه ساز زلزله، منطقه 22 با رونمایی از مسیر طلایی گردشگری، منطقه 14 با رونمایی از ماده پاک کننده نانوی مخازن زبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد تعامل مدیریت شهری با شهروندان در نمایشگاه توانمندی مدیریت شهری

ایجاد تعامل مدیریت شهری با شهروندان در نمایشگاه توانمندی مدیریت شهری