مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 10:072022-07-06سياسي

سفر رییس جمهور سرآغاز جهش سرمایه گذاری های دولت برای توسعه کردستان باشد


نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور رییس جمهور و هیات دولت در کردستان می تواند جهشی برای توسعه سرمایه گذاری های دولت در راستای رفع چالش های استان باشد.

- محسن فتحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به سفر رییس جمهور در روز جمعه هفته جاری به کردستان، اظهار داشت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته 13 هزار میلیارد تومان منابع بودجه ای در این سفر به استان اختصاص خواهد یافت.

وی افزود: کردستان دارای ظرفیت های بسیاری است که در صورت استفاده مناسب از این پتانسیل ها می توان بسیاری از محرومیت ها و چالش های استان را رفع کرد.

عضو مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ارائه بسته های سرمایه گذاری از سوی ادارات و نهادهای دولتی و حاکمیتی برای جذب اعتبار، گفت: سفر آیت الله رییسی می تواند سرآغاز جهش سرمایه گذاری های دولت برای توسعه کردستان باشد.

فتحی بیان کرد: در بحث بیکاری و ایجاد اشتغال در کردستان دغدغه های بسیاری وجود دارد و باید با بسترسازی برای رونق کشاورزی و افزایش حق آبه و حمایت از ایجاد صنایع بزرگ در منطقه در این مسیر گام برداشت.

وی بر لزوم توجه به بسترهای منطقه آزاد بانه – مریوان، منظر جهانی هورامان، شهر خلاق موسیقی جهان، پایتخت کتاب ایران و شهر جهانی کلاش تاکید کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس جمهور سرآغاز جهش سرمایه گذاری های دولت برای توسعه کردستان باشد

سفر رییس جمهور سرآغاز جهش سرمایه گذاری های دولت برای توسعه کردستان باشد