مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 09:272022-07-06اجتماعي

اشتغال مستقیم 800 نفر در مراکز گردشگری استان ایلام


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: طبق برآوردها بیش از 800 نفر به صورت مستقیم در مراکز گردشگری که از سازمان میراث فرهنگی مجوز دریافت کرده اند مشغول به کار هستند.

- کرمی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به اینکه استان ایلام در غرب کشور و در حوزه زاگرس واقع شده از چند جهت دارای قابلیت ها و پتانسیل های گردشگری است؛ مهمترین آن اکوتوریسم و طبیعت گردی است که در سراسر استان جاذبه های شاخص گردشگری فراوانی وجود دارد.

وی افزود: همچنین موقعیت ژئوپلتیک در غرب کشور و وجود 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق و بازار اصلی هدف گردشگری استان ایلام کشور عراق در نظر گرفته شده که باعث شده گردشگری استان مورد توجه قرار بگیرد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: در همین راستا اولویت اصلی در زمینه گردشگری توسعه گردشگری سلامت است که چندین دفتر خدمات مسافرتی صرفاً کار تخصصی در زمینه گردشگری سلامت انجام می دهند و علاوه بر اینکه برای درمان سفر می کنند یک پکیج جاذبه های گردشگری و استان گردی هم در اختیار دفاتر خدماتی قرار خواهد گرفت تا مسافران از مناطق استان بازدید کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال مستقیم 800 نفر در مراکز گردشگری استان ایلام

اشتغال مستقیم 800 نفر در مراکز گردشگری استان ایلام