مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 09:272022-07-06اجتماعي

بارش شدید باران در مناطق زلزله زده هرمزگان


مطابق پیش بینی های هواشناسی، دیروز نیز بارندگی در نقاط مختلف استان ادامه داشت و شهرستان های حاجی آباد و بستک بشترین بارش ها را داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از عصر تا ساعات اولیه دیشب در شهرستان بستک 46 میلیمتری بارندگی ثبت شد که بیشترین بارش ها در منطقه شیخ حضور بود.

محتبی حمزه نژاد افزود: در شهرستان حاجی آباد نیز بارندگی ها خوب بود به طوری که در دهنوسریران بیش از 14 میلیمتر باراندگی ثبت شد.

وی گفت: همچنین در مناطقی از شهرستان های بشاگرد، بندرخمیر، بندرلنگه و پارسیان نیز بارش باران ثبت شد.

حمزه نژاد افزود: در ارتفاعات استان بویژه ارتفاعات شمالی و شرقی و ارتفاعات غربی و با شدت کمتر در مناطق دریایی رگبار موقتی باران و رعد وبرق پیش بینی می شود که طی ساعاتی با وقوع تگرگ و تند باد لحظه ای همراه خواهد بود و احتمال سیلابی شدن موقت رودخانه های فصلی در این مناطق نیز مورد انتظار است.

وی گفت: وزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی در دریای عمان و تنگه ی هرمز در ساعات پایانی شب سبب مواج شدن دریا خواهد شد که توصیه می شود از تردد شناور های سبک بویژه در محدوده جاسک تا لارک خودداری شود و تمهیدات لازم برای تردد ایمن کشتی های تجاری بویژه در دریای عمان در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش شدید باران در مناطق زلزله زده هرمزگان

بارش شدید باران در مناطق زلزله زده هرمزگان