مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 09:172022-07-06اقتصادي

تنش آبی در 7 شهر مازندران/ توصیه به کشاورزان در نوبت بندی آب


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران با اعلام اینکه هنوز گزارشی مبنی بر زمین زراعی خشک شده و خسارتی وارد شده باشد، نداشتیم، گفت: تنش آبی در 7 شهر مازندران ملموس تر است ولی درحال مدیریت هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، محمدابراهیم یخکشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران امروز درباره وضعیت تنش خشکی در شالیزارهای مازندران و نگرانی کشاورزان، اظهار کرد: باتوجه به شرایط آبی و همچنین کم آب شدن رودخانه های استان، بحث نوبت بندی توزیع آب را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به اینکه بحث نوبت بندی آب را  در منطقه دشت هراز و تجن داریم، افزود: باتوجه به وسعت منطقه، نوبت بندی زمان بیشتری بوده که لازم است کشاورزان بیشتر صبوری کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران اضافه کرد: همچنین در زمینه نوبت بندی، باتوجه به اینکه برخی از زمین ها به مرحله خوشه دهی رسیدند و نیازمند آب کمتری هستند به مناطقی که نیاز آبی بیشتری دارند مدیریت صورت می گیرد.

یخکشی با تاکید بر ضرورت همراهی، صبوری و همکاری مردم، خاطرنشان کرد: همکاران ما فعالیت شبانه روزی را در دستور کار دارند تا با مشکلی مواجه نشویم و ان شاءالله که شرایط بهتری رقم بخورد.

وی بیان کرد: یکی از مشکلات ما اختلاف ارقام کشت در اراضی است که در برخی مناطق پایین دست سد شهید رجایی کنار کشت پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش آبی در 7 شهر مازندران/ توصیه به کشاورزان در نوبت بندی آب

تنش آبی در 7 شهر مازندران/ توصیه به کشاورزان در نوبت بندی آب