مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 09:172022-07-06پزشكي

تزریق دز یادآور واکسن کرونا جدی گرفته شود


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با تاکید بر اینکه از بین رفتن ویروس کرونا یک تصور اشتباه است، گفت: ضمن رعایت نکات بهداشتی، تزریق دز یادآور کرونا نیز باید جدی گرفته شود.

- سیامک محبی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به مناسبت های پیش رو اظهار داشت: با توجه به بازگشت حجاج بیت الله الحرام، مراسم های محرم و صفر، گردهمایی عظیم اربعین حسینی، بازگشایی مدارس و دانشگاه ها، تزریق دز یادآور واکسن کرونا ضروری است.

  وی افزود: تمامی افراد در گروههای سنی بالای 18سال که 6 ماه از تزریق دز سوم واکسن کرونا آنها گذشته است در اسرع وقت نسبت به تزریق دز چهارم اقدام نمایند.

همشهریان گرامی می توانند با مراجعه به مراکز و پایگاههای سلامت و خانه های بهداشت در شهر و روستا واکسن خود را دریافت نمایند.

  رییس مرکز بهداشت استان ضمن تاکید بر لزوم تداوم استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی گفت: در جهت جلوگیری از شیوع کرونا و سویه های جدید آن لازم است همشهریان گرامی به ویژه گروه های پرخطر هنگام حضور در فضاهای بسته، تجمعات و مراسم ها در خصوص استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق دز یادآور واکسن کرونا جدی گرفته شود

تزریق دز یادآور واکسن کرونا جدی گرفته شود