مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 08:572022-07-06بين الملل

راه اندازی خط هوایی جدید بین روسیه و سوریه


منابع روسی خبر می دهند که در راستای گسترش روابط مسکو-دمشق یک خط حمل و نقل هوایی جدید که داغستان روسیه را به سوریه مرتبط می کند، در اواسط ماه جاری راه اندازی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، منابع روسی خبر می دهند که  یک خط حمل و نقل هوایی جدید  که داغستان روسیه را با سوریه مرتبط می کند، در اواسط ماه جاری راه اندازی خواهد شد و تضمین های رسمی مبنی بر گسترش فهرست فرودگاه های روسیه که به فرودگاه های سوریه متصل خواهند شد، وجود دارد.

نمایندگی تجاری روسیه در سوریه به اسپوتنیک گفته است که بهبود مستمر روابط همه جانبه بین روسیه و سوریه ضرورت گسترش شبکه های ارتباط هوایی بین دو کشور را برجسته می کند.

نمایندگی روسیه گفته است: در چارچوب برنامه های توسعه مستمر بین دو کشور، یک مسیر هوایی جدید از 15 جولای 2022 (جمعه 24 تیر ماه) به منظور بهبود روش های حمل و نقل بین المللی از جمله حمل و نقل هوایی و گسترش فرصت های تجارت و ارتباطات بین فدراسیون روسیه و جمهوری عربی سوریه افتتاح می شود.

روابط همه جانبه روسیه و سوریه با افزایش 3 تا 5 برابری حجم مبادلات تجاری بین دو کشور در سال 2021 نسبت به سال قبل از آن، به طور پیوسته در زمینه های اقتصادی، نظامی، سیاسی و فرهنگی در حال توسعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خط هوایی جدید بین روسیه و سوریه

راه اندازی خط هوایی جدید بین روسیه و سوریه