مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 08:222022-07-06حوادث

آزادسازی 4 هکتار از اراضی کشاورزی در شهرک صنعتی خیرآباد


تعداد 38 فقره از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرک صنعتی خیرآباد ورامین تخریب و به موجب آن 41 هزار و 300 مترمربع از اراضی کشاورزی آزادسازی شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر بیان داشت:  در پی گشت زنی های هدفمند در نقاط جرم خیز عوامل گشت یک آقا و خانمی که درحال پرسی بی مورد بودند را مشاهده می کنند که به آنها مشکوک می شوند که به محض رؤیت مأموران سریعاً اقدام به فرار می نمایند.

  وی افزود: بعد از طی مسافتی تعقیب و گریز مأموران موفق می شوند هر دو آنهارا متوقف کنند که در بازدید از آنها دو دستگاه تلفن همراه هوشمند به ارزش حدودی 400میلیون ریال از آنها کشف شد که باتوجه به ضد و نقیض بودن اظهاراتشان آنهارا به کلانتری منتقل نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات و بررسی های پلیسی سارقان به سرقت دو دستگاه تلفن همراه در محدوده کیانشهر معترف شدند به با شیوه و شگرد خاصی از شهروندان روز گذشته سرقت کرده بودند  سرهنگ جلیلیان بیان کرد: در پایان پس از شناسایی مالباختگان و اخذ شکایت از آنها، پایان تحقیقات متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 4 هکتار از اراضی کشاورزی در شهرک صنعتی خیرآباد

آزادسازی 4 هکتار از اراضی کشاورزی در شهرک صنعتی خیرآباد