مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 07:522022-07-06سياسي

برگزاری گردهمایی فعالان عرصه جهاد تبیین در مازندران


گردهمایی فعالان عرصه جهاد تبیین مازندران با حضور فرمانده سپاه کربلا و صاحب نظرانی از حوزه ها و قشرهای مختلف مردمی در استان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، گردهمایی فعالان عرصه جهاد تبیین استان مازندران با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، متخصصین و صاحب نظرانی از حوزه ها و قشرهای مختلف مردمی در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد.

این همایش با حضور و سخنرانی حجت الاسلام سیدمحمدحسین راجی پژوهشگر و نویسنده کتاب صعود چهل ساله، در دو روز به میزبانی شهرستان های چالوس و ساری برگزار شد.

سردار سیاوش مسلمی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از دریافت فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه با جهاد تبیین توطئه های دشمنان را نقش برآب کنیم، یکی از رسالت هایی که به سپاه استان ها ابلاغ شد جهاد همگانی با بهره گیری از ظرفیت های نخبگان در استان بود تا در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و شبهه افکنی دشمنان بتوانیم تبیین درست مبتنی بر واقعیت برای نظام داشته باشیم.

وی افزود: به همین جهت با تشکیل قرارگاه و با بهره گیری از همه ظرفیت ها موجود در سپاه و دبیری معاونت سیاسی استان و بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی سعی کردیم همه ظرفیت هایی که دارای کرسی نظریه پردازی و تبیینی هستند اعم از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری گردهمایی فعالان عرصه جهاد تبیین در مازندران

برگزاری گردهمایی فعالان عرصه جهاد تبیین در مازندران