مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 07:122022-07-06سياسي

معاون رییس جمهور: اصل مذاکره برای رفع تحریم ها است


معاون رییس جمهور در امور مجلس گفت: اینکه ما در مذاکرات به سرعت به نتیجه نمی رسیم به دلیل خوی زیاده خواهی آمریکایی ها بوده و اگر جمهوری اسلامی به دنبال مذاکره ای است در واقع اصل آن برای رفع تحریم ها می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سید محمد حسینی شامگاه سه شنبه در همایش بزرگ افشای حقوق بشر آمریکایی در کانون شهید سبحانی سپاه استان البرز افزود: آمریکا برجام را پاره و از آن خارج و به تعهدات خود در همان مدت که در ظاهر عضو این گروه بود عمل نمی کرد و امروز نیز به دنبال این است که بدون هیچ تغییری بازگردد اینکه در برجام بماند اما رفتارهای خودش را داشته باشد.

وی اضافه کرد: اینکه تعهد کند که به عنوان مثال تا پایان دوره بایدن دیگر تغییراتی نخواهیم داشت و در صورت برداشتن تحریمی دیگر آن تحریم بر نمی گردد را نمی خواهند تضمین بدهند و حتی ضمانت نمی دهند که به تعهداتشان پایبند خواهند بود در چنین شرایطی معلوم است که اگر جمهوری اسلامی مذاکره ای می کند اصل مذاکره برای رفع تحریم ها است در واقع باید منافع اقتصادی مردم ما تامین شود.

حسینی گفت: این در حالی است که تا زمانی که منافع ما تامین نشود ما کار خودمان را انجام خواهیم داد، ما دست روی دست نگذاشته ایم در واقع سیاست همسایه را با کشورهای منطقه و دیگر کشورها آغاز و با سازمانی مانند شانگه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: اصل مذاکره برای رفع تحریم ها است

معاون رییس جمهور: اصل مذاکره برای رفع تحریم ها است