مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 07:022022-07-06سياسي

برپایی میز خدمت دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد و دارایی در کردستان


مدیرکل امور اقتصاد و دارایی کردستان از برپایی میز خدمت دستگاه های زیرمجموعه وزارت اقتصاد و دارایی طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در استان خبر داد.

- محمد مشیرپناهی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: همزمان با سفر ریاست جمهوری به کردستان و با حضور نماینده تام الاختیار وزیر اقتصاد و دارایی، میز خدمت دستگاه های تابعه این وزارتخانه در کردستان برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی کردستان افزود: مردم می توانند جدای از مراجعه حضوری به این اداره کل، از طریق تماس با شماره تلفن 111 و یا وب سایت سامد درخواست های خود را ثبت کنند.

وی سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) را پل بی واسطه ارتباط مردم با مدیران دانست و اظهار کرد: راه اندازی این سامانه بسیاری از فرایندهای طولانی و زمانبر اداری را حذف می کند و مراجعه غیرضروری مردم را کاهش داده است.

وی حذف بروکراسی اداری و ایجاد دولت الکترونیکی را از مزایای این سامانه برشمرد و افزود: همه نظرات و درخواست های ثبت شده مردم در سامانه سامد مورد رسیدگی قرار می گیرد.

به گفته مشیرپناهی، فعالان بخش خصوصی هم می توانند از طریق این سامانه و یا مراجعه به مکان میز خدمت مسائل خود را پیگیری نمایند که در بازه زمانی کوتاهی به درخواست های آنان رسیدگی و پاسخگویی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی میز خدمت دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد و دارایی در کردستان

برپایی میز خدمت دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد و دارایی در کردستان