مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 23:572022-07-05سياسي

رییس برج آزادی و مجموعه فرهنگی هنری انقلاب اسلامی منصوب شد


مشاور وزیر فرهنگ و مدیر عامل بنیاد رودکی با صدور حکمی فرزاد هوشیار پارسیان را به سمت رییس برج آزادی و مجموعه فرهنگی هنری انقلاب اسلامی منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، مجید زین العابدین در حکمی با انتصاب فرزاد هوشیار پارسیان به ریاست مجموعه برج آزادی، اهتمام به بازتعریف رویدادها و برنامه های فرهنگی هنری برای روایت تاریخ انقلاب اسلامی، حمایت از برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه ها، برپایی موزه های هنری متناسب با رویکرد عدالت فرهنگی و توسعه دیپلماسی فرهنگی را از مأموریت های این مجموعه فرهنگی هنری برشمرد.

  همچنین در این حکم، گسترش تعاملات میان نخبگان و هنرمندان، توسعه گردشگری فرهنگی هنری، روزآمدسازی موزه ها و انعکاس پیشرفت های تمدنی و هنری عهد جمهوری اسلامی از اولویت های دوره جدید مدیریت برج آزادی تعریف شده است.

  مشاور وزیر و مدیرعامل بنیاد رودکی به رییس جدید برج موزه آزادی ماموریت داده است نسبت به حفظ و صیانت از تالارها، ابنیه، مرمت و بهسازی فضاهای مختلف این اثر ملی برنامه ریزی نماید.

 بهره گیری از تجهیزات و فناوری جدید برای ارائه خدمات به هنرمندان و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از دیگر مأموریت ها و تکالیف رییس جدید برج آزادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس برج آزادی و مجموعه فرهنگی هنری انقلاب اسلامی منصوب شد

رییس برج آزادی و مجموعه فرهنگی هنری انقلاب اسلامی منصوب شد