مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 22:472022-07-05سياسي

امیدواریم بتوانیم از خدمات ارزشمند صاحبان فکر و اندیشه قدردانی کنیم


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: امیدواریم بتوانیم از خدمات ارزشمند صاحبان فکر و اندیشه در زمینه های مختلف قدردانی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم امشب  در آیین تجلیل از یک قرن خدمات علمی، فرهنگی و دینی دکتر احمد صبوراردوبادی  که با حضور جمعی از مسئولان استانی و اصحاب فضل و فرهنگ در تبریز برگزار شد، ضمن تبریک روز قلم به اصحاب قلم و فرهنگ اظهار کرد: برگزاری آیین بزرگداشت یکی از اساتید بنام و برجسته کشور در این روز که به نام روز قلم نام گذاری شده است، اتفاق مبارکی است.

وی، فعالیتهای دینی، علمی و فرهنگی استاد اردوبادی را شایسته تقدیر دانست و گفت: دکتر اردوبادی ذوق و علاقه خاصی به مطالعه و اصول علمی در تمام زمینه ها داشته اند و از این رو آثار و تالیفات قابل توجه و بسیاری درحوزه های مختلف از وی به چاپ رسیده است.

آل هاشم افزود: اگر بتوانیم خدمات علمی، دینی، فرهنگی، اجتماعی و حتی هنری ایشان را در بیش از یکصد سال عمر بابرکتشان در بخش های مختلف بررسی کنیم، آنقدر فراوان و در دایره وسیعی تحقق یافته است که شرح کامل یک یک آنها حقیقتا در فرصت محدود یک مجلس، امکانپذیر نیست.

وی با اشاره به تالیف چندین کتاب با محوریت اعتیاد توسط دکتر اردوبادی، گفت: ایشان کتابهایی را با محوریت اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم بتوانیم از خدمات ارزشمند صاحبان فکر و اندیشه قدردانی کنیم

امیدواریم بتوانیم از خدمات ارزشمند صاحبان فکر و اندیشه قدردانی کنیم