مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 22:472022-07-05اقتصادي

تقویت ارتباط بین کسب و کارهای مختلف لازمه توسعه روابط اقتصادی با کشورها


دولت با خیلی از کشورها روابط سیاسی خوبی دارد اما چون ارتباط بین کسب و کارها به شکل درست برقرار نشده است، روابط اقتصادی مطلوب نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت شامگاه سه شنبه در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان با بیان اینکه در بحث صادرات فقط مبلغ مهم نیست، بلکه ترکیب صادرات هم مهم است؛ اظهار کرد:باید ببینیم کالای ما چقدر فناوری پایه است و برای این صادرات چقدر اشتغال ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه باید صادرکننده کالایی باشیم که اشتغال و فناوری بالایی داشته باشد؛ افزود: ما باید به سمت افزایش کیفیت صادرات برویم و در صادرات علاوه بر تراز مالی، باید تراز فناوری، تراز سرمایه گذاری، تراز انرژی و تراز اشتغال را نیز در نظر بگیریم و این معیار ما برای صادرکنندگان در سال جاری است.

فاطمی امین افزود: اگر صادرات بخواهد پایدار باشد، باید بین کسب و کارهای مختلف ارتباط برقرار شود؛ دولت با خیلی از کشورها روابط سیاسی خوبی دارد اما چون ارتباط بین کسب و کارها به شکل درست برقرار نشده است، روابط اقتصادی مطلوب نیست.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه کارهایی در این زمینه انجام شده، گفت:ارتباط استانی در داخل و خارج در حال برنامه ریزی است؛ مثل آنچه که در حال حاضر بین استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت ارتباط بین کسب و کارهای مختلف لازمه توسعه روابط اقتصادی با کشورها

تقویت ارتباط بین کسب و کارهای مختلف لازمه توسعه روابط اقتصادی با کشورها