مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 22:022022-07-05اقتصادي

نرخ بیکاری استان اصفهان به 9.5 درصد رسیده است


استاندار اصفهان با بیان اینکه رشد 56 درصدی در ارزش صادرات استان فراهم شده است، گفت: نرخ بیکاری زمانی که مسوولیت را تحویل گرفتیم 12.

6 درصد بود که در حال حاضر حدود 9.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان شامگاه سه شنبه در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان اظهار کرد: نگاه جلسات شورای گفت وگوی استان ملی است و سعی می کنند راهکارهایی را به شورای گفت وگوی ملی ارائه دهند که مشکلات را در سطح ملی حل کند، همین نگاه موجب شده در یک سال گذشته از رتبه 23 در فضای کسب و کار، به رتبه 8 برسیم و این نکته خیلی مهمی است و فعال اقتصادی هم چیزی بیشتر از این نمی خواهد که در محیط مناسب کسب و کار فعالیت کند.

وی با اشاره به لزوم واگذاری اختیار به استان ها بیان کرد: روابط بسیار نزدیک حاکمیت و مردم کمک می کند که بتوانیم در زمینه های مختلف تصمیمات خوبی بگیریم؛ در حال حاضر در بخش بانک ها ما دچار مشکل هستیم و در این زمینه چند جلسه برای واگذاری برخی از اختیارات به استان ها تشکیل شده است.

مرتضوی با بیان اینکه نرخ تورم استان در حدود 39 درصد است که کمتر از میانگین کشوری است و رو به کاهش هم هستیم؛ گفت: در گمرک فعالیت های خوبی را انجام دادیم و رشد 56 درصدی در ارزش صادرات فراهم شده است؛ از طرفی نرخ بیکاری زمانی که مسوولیت را تحویل گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بیکاری استان اصفهان به 9.5 درصد رسیده است

نرخ بیکاری استان اصفهان به 9.5 درصد رسیده است