مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 20:322022-07-05اجتماعي

بارش های رگباری در مناطق جنوب و جنوب شرق فارس همراه با خسارت


ورود سامانه بارشی به فارس از روز دوشنبه 13 تیرماه موجب بارش رگباری باران و رعد و برق همراه با وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک و همچنین خساراتی در مناطق جنوب و جنوب شرق فارس شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: ورود سامانه بارشی به فارس موجب بارش رگباری باران و رعد و برق همراه با وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مناطق جنوب و جنوب شرق فارس شده است .

وی افزود: این سامانه از بعد از ظهر روز دوشنبه 13 تیرماه وارد استان فارس شده و فعالیت آن تا  اواخر روز چهارشنبه 15 تیرماه است.

عبدالهی ادامه داد: این سامانه روز دوشنبه فورگ داراب و زرین دشت، روز سه شنبه در فورگ، زرین دشت، لار، گراش، اوز، لامرد و مناطق جنوب شرق و روز چهارشنبه در فورگ و حسن آباد داراب، زرین دشت، لار، گراش، اوز، لامرد، و مناطق جنوب و جنوب شرق را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

او اظهار داشت: به منظور ایجاد آمادگی برای مقابله با حوادث احتمالی، به فرمانداران شهرستان های مذکور و همچنین دستگاه های عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و همچنین شهرداری شهر های مذکور و شهرداری شیراز آماده باش داده شده است.

عبدالهی به شهروندان توصیه کرد با توجه به احتمال جاری شدن سیل در مسیل ها و همچنین وقوع صاعقه و وزش باد شدید، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش های رگباری در مناطق جنوب و جنوب شرق فارس همراه با خسارت

بارش های رگباری در مناطق جنوب و جنوب شرق فارس همراه با خسارت