مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 19:322022-07-05سياسي

بذرپاش: استقرار حسابرسی برخط یک ضرورت مهم است


رییس کل دیوان محاسبات کشور با تاکید بر اینکه استقرار حسابرسی برخط یک سیاست قطعی و یک ضرورت مهم است، گفت: با روش های سنتی نمی توان خروجی مناسبی را انتظار داشت و نیازمند جهش به سوی نظارت هوشمند هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیین بهره برداری از فاز اجرایی سامانه جامع حسابرسی برخط با حضور رییس کل، دادستان و سایر مقامات دیوان محاسبات برگزار شد.

در این مراسم، مهرداد بذرپاش رییس کل دیوان محاسبات کشور با اشاره به اینکه گام اول برنامه تحول دیجیتال دیوان محاسبات با بهره گیری از کلیه زیرساخت ها، فناوری ها و ابزارهای هوشمندسازی حسابرسی اجرایی شده است، بر لزوم ایجاد پیوست فناوری در طی فرآیندهای کلیدی دیوان محاسبات تاکید کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: حکمرانی داده ها بهترین ابزار برای تصمیم سازی هوشمند بوده و دیوان محاسبات با بهره گیری از این فناوری می تواند بهترین مرکز مشاوره در امور مالی کشور محسوب شود.

بذرپاش با بیان اینکه از ابتدای دوره فعلی جهت گیری اصلی دیوان محاسبات توسعه فناوری بوده است، افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، تا پایان سال به صورت ماهانه یک خدمت جدید در سامانه حسابرسی برخط به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بذرپاش: استقرار حسابرسی برخط یک ضرورت مهم است

بذرپاش: استقرار حسابرسی برخط یک ضرورت مهم است