مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 18:572022-07-05ورزشي

انتقاد امام جمعه سیاهکل ازعدم تکمیل ساختمان سینمای این شهرستان


امام جمعه سیاهکل با اشاره به نقش و تأثیرگذاری صنعت سینما در فرهنگ و هنر هر شهر و محرومیت سیاهکل از این صنعت بر تکمیل و راه اندازی هر چه سریع تر ساختمان این سینما در شهرستان سیاهکل تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیاهکل، حجت الاسلام محمدعلی کریمی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سینما، رسانه ای تبلیغاتی مبتنی بر هنر، فرهنگ و تجارت است، اظهار کرد: سینما بدون تردید ابزاری است که توأمان قابلیت اثرپذیری و همچنین اثرگذاری خاصی از اقشار جامعه، فرهنگ و مردم و توسعه فرهنگی و تبلیغات فرهنگی، دفاع مقدس، سبک زندگی و هنر در تمامی گروها و نوع پوشش جوانان را داشته و دارد.

وی با بیان اینکه سینما رسانه ای قابل و درخور برای جامعه پذیری و نشاط اجتماعی است، گفت: بدون شک سینما برای شناسایی کنش های اجتماعی و فرهنگی بسیار تأثیرگذار است.

  امام جمعه سیاهکل  رشد فرهنگ جامعه در ترویج افکار و رفتار و ارزش ها و باورها را در میان مخاطبان از طریق صنعت سینما غیرقابل انکار دانست و تصریح کرد: صنعت سینما، رسانه ای، رسانا با آمیزه هایی کم نظیر است، سینما ازجمله مسائل مهم وسایل ارتباط جمعی در زندگی امروزی به شمار می آید که در دادوستد و ساختار زندگی اجتماعی افراد بسیار تأثیرگذار است و اندیشه ها و چگونه زیستن را آموزش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه سیاهکل ازعدم تکمیل ساختمان سینمای این شهرستان

انتقاد امام جمعه سیاهکل ازعدم تکمیل ساختمان سینمای این شهرستان