مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 18:472022-07-05اقتصادي

فهرست تسهیلات و تعهدات اشخاص مرتبط 19 بانک منتشر شد


«فهرست تسهیلات و تعهدات اشخاص مرتبط» 19 بانک و موسسه اعتباری غیربانکی به همراه فهرست تسهیلات و تعهدات کلان و تسهیلات غیرجاری دو بانک «خاورمیانه» و «سرمایه» منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از همچنین اطلاعات مربوط به تسهیلات و تعهدات کلان و تسهیلات و تعهدات اشخاص مرتبط 11 بانک باقی مانده در حال دریافت و بررسی است و متعاقباً انتشار خواهد یافت.

بر همین اساس فهرست تسهیلات و تعهدات اشخاص مرتبط  19 بانک و موسسه اعتباری به همراه فهرست تسهیلات و تعهدات کلان و تسهیلات غیرجاری دو بانک خاورمیانه و سرمایه  را می توان مشاهده کرد.

در اجرای تکلیف مقرر در جز نخست از بند د ذیل تبصره (16)  قانون بودجه سال 1401 کل کشور مبنی بر لزوم انتشار اطلاعات و جزییات مربوط به تسهیلات و تعهدات کلان و همچنین تسهیلات و تعهدات اشخاص مرتبط، پرداختی توسط هر یک از بانک ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی در تارنمای بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران پس از تعیین مصادیق آن در شورای پول و اعتبار در پایان هر فصل و با توجه به مصوبه جلسه مورخ 1401/3/31 شورای پول و اعتبار در این خصوص مبنی بر اینکه مجموع خالص تسهیلات و تعهدات مربوط به هر ذینفع واحد و یا اشخاص مرتبط که میزان آن حداقل معادل یک هزار میلیارد ریال است، به عنوان مصادیق مشمول حکم مقرر در جز نخست از بند د ذیل تبصره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فهرست تسهیلات و تعهدات اشخاص مرتبط 19 بانک منتشر شد

فهرست تسهیلات و تعهدات اشخاص مرتبط 19 بانک منتشر شد