مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 18:272022-07-05سياسي

مهارت آموزی باید متناسب با نیازهای ابرکوه باشد


امام جمعه ابرکوه در دیدار با مدیرکل فنی و حرفه ای استان یزد گفت: مهارت آموزی متقاضیان در ابرکوه باید متناسب با نیازهای شهرستان باشد که در حال حاضر اولویت باید در مهارت بخشی تولید و فرآوری کاشی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در دیدار با مجید حق جو، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد اظهار کرد: قطعاً در کنار علم و فناوری و فعالیت های دانش بنیان، مهارت آموزی نیز لازم است؛ چراکه مهارت رمز کاردانی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه اذعان کرد: مرکز آموزش فنی و حرفه ای ابرکوه گرچه در رشته های مختلف کارآموزی دارد؛ لکن اولویت باید در مهارت بخشی تولید و فرآوری کاشی، سرامیک و فولاد باشد؛ چراکه عموماً نیروهای غیرمتخصص وارد این حوزه های کاری می شوند و رفته رفته با کسب تجربه ثبات کاری پیدا می کنند.

حجت الاسلام حسینی افزود: این در حالی است که اگر مرکز آموزش فنی و حرفه ای مهارت آموزی داشته باشد، واحدهای تولیدی موظف می شوند نیروی مورد نیاز خود را از طریق مرکز فنی و حرفه ای جذب کنند و کارها سامان می یابد.

در ادامه سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اذعان کرد: خروجی فعالیت مرکز آموزش فنی و حرفه ای ایجاد اشتغال و مهارت آموزی است و این موضوع چنانچه حق مطلب باشد برای مردم و جوانان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی باید متناسب با نیازهای ابرکوه باشد

مهارت آموزی باید متناسب با نیازهای ابرکوه باشد