مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 18:072022-07-05اجتماعي

درخواست عراق از ایران برای ساخت مقبره رییسعلی دلواری و سلمان فارسی در عتبات


در این ارتباط ساخت مقبره برای شهید رییسعلی دلواری، قهرمان استعمار ستیز تاریخ معاصر که در قبرستان وادی السلام نجف اشرف مدفون است در دستور کار ستاد قرار دارد.

- درخواست عراق از ایران برای ساخت مقبره رییسعلی دلواری و سلمان فارسی در عتبات در این ارتباط ساخت مقبره برای شهید رییسعلی دلواری، قهرمان استعمار ستیز تاریخ معاصر که در قبرستان وادی السلام نجف اشرف مدفون است در دستور کار ستاد قرار دارد.

جانشین رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات از درخواست رسمی عراق برای اجرای چند پروژه جدید عمرانی در اماکن متبرکه این کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات،مجید نامجو در گردهمایی مدیران امور بانوان دفاتر استانی ستاد توسعه و بازسازی عتبات گفت: برادران عراقی با دیدن کیفیت طرح های اجرا شده از سوی ایران در حرم مطهر علوی(ع)، حرم امام حسین(ع) و حرم امامین جوادین(ع) در کاظمین و امامین عسکریین (ع) در سامراء، و دانش فنی بالای مهندسان ما، درخواست اجرای چند طرح دیگر را ارائه داده اند.

وی افزود: اجرای طرح توسعه مزار و بقعه سلمان فارسی در شهر مدائن، توسعه مزار و بقعه کمیل ابن زیاد از شیعیان و یاران نزدیک مولای متقیان و نیز توسعه مسجد براثا، سومین مسجد پراهمیت جهان تشیع از جمله این درخواست هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست عراق از ایران برای ساخت مقبره رییسعلی دلواری و سلمان فارسی در عتبات

درخواست عراق از ایران برای ساخت مقبره رییسعلی دلواری و سلمان فارسی در عتبات